ВАЙСТЕК СЕРВІС
УКРАЇНА
Умови ремонту _
Ви можете придбати послугу «Гарантія ремонту 1 рік» під час оформлення замовлення на смартфон чі планшетний ПК в магазинах онлайн платформи AliExpress.
Основні умови та положення сервисної програми гарантійного обслуговування»
Якщо оформляючи замовлення, Ви не придбали цю послугу, гарантійне обслуговування буде відмовлено.
Послуга активується на 16 день після отримання замовлення в Україні. За правилами платформи AliExpress при виявленні дефекту в пристрої протягом 15 днів після отримання, діє програма захисту покупця, згідно з якою Ви маєте право повернути замовлення або отримати новий пристрій від продавця. Якщо ж несправність виникне вже після зазначеного терміну, тоді Вам необхідно буде активувати гарантію в особистому кабінеті AliExpress, а потім зверніться до нас як офіційного сервісу партнера платформи AliExpress.
При виникненні гарантійного випадку обов'язково активуйте гарантію в особистому кабінеті AliExpress, після цього Ви можете звернутися до нашої служби роботи з клієнтами або наші менеджери самі зв'яжуться з Вами після оновлення інформації про Ваше звернення в облікові дані AliExpress. При зверненні Вам необхідно вказати номер замовлення AliExpress. Діагностика та ремонт пристрою здійснюватиметься у Центрі гарантійної підтримки у Києві. Адреса представництва офиційного сервис партнера AliExpress у Києві.
Ви з іншого регіону України? У Вас є можливість відправити пристрій до Києва за "Новою Поштою".
Якщо це гарантійний випадок, то вартість пересилання (виключаючи додаткові послуги) в обидві сторони оплачуємо ми. Обов'язково вкажіть номер замовлення AliExpress у вкладенні разом із пристроєм. Подробиці та порядок пересилання.
Перед зверненням до сервісного центру, будь ласка, переконайтеся, що випадок є гарантійним і уважно ознайомтеся з умовами, коли пристрій не приймається на гарантійний ремонт. Детальніше.
Ми докладемо всіх зусиль для проведення ремонту в найкоротші терміни. Якщо Ваш смартфон знаходиться в ремонті більше 25 днів (не рахуючи терміну пересилання пристрою та термінів постачання запасних частин), ми визнаємо пристрій не придатним для ремонту. У цьому випадку він буде обміняний на новий пристрій або аналогічний за споживчими якостями. Детальніше.
Докладніше з основними умовами та положеннями про гарантійне обслуговування можна ознайомитись у документі
«Основні умови та положення сервисної програми гарантійного обслуговування»
Не знашли відповідб? _
Напишіть нам свое питання в групу «Вайстек Сервіс Україна» в социальній мережі «Facebook»